Terug

Onterecht aanrekenen No Limit National Fix to Fix

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. J.

Naar: Proximus

19/07/2017

In januari 2017 heb ik tel. contact opgenomen met Proximus om over te schakelen naar Tuttimus. De medewerker heeft me uitgelegd wat de voordelen van dit pack waren, o.a gratis bellen met de gsm overdag en met de vaste lijn vanaf 17u en tijdens de weekends. Voordien had ik NLNFTF maar aangezien ik nu gratis kon bellen met de gsm was dit niet meer nodig.Omwille van een technisch probleem bij Proximus heb ik 4 maanden moeten wachten op de factuur van febr, maart , april en mei. Deze factuur heb ik ter goeder trouw betaald alsook de factuur van juni en juli. Ik weet niet waarom, maar ik ben mijn laatste factuur beginnen napluizen en nu blijkt dat er gedurende 6 maanden NLNFTF is aangerekend. Ik heb naar Proximus gebeld en ze hebben me gezegd dat ik dit maar eerder moest nagezien hebben! Ze kunnen ook niet meer nagaan of ik al dan niet hiervan gebruik heb gemaakt! Maarwaarom zou ik met mijn vaste tel overdag bellen als ik ervan overtuigd was dat ik pas vanaf 17u gratis kon bellen en ik dat wel met de gsm kon doen. Proximus wil enkel de laatste NLNFTF terugbetalen. Ik voel me gewoon misleid door Proximus, omdat een medewerker mijn NMNFTF niet geannuleerd heeft en omdat ik ter goeder trouw mijn facturen blindelings heb betaald. Moest ik dit nu niet gezien hebben, hoeveel maanden had ik nog moeten betalen? Hoeveel andere mensen worden ook niet misleid?,??

Berichten (3)

Proximus

Naar: F. J.

20/07/2017

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192925281388]

Proximus

Naar: F. J.

01/08/2017

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Wij hebben het tariefplan No Limit Fix tot Fix opgezegd. Er werd een negatieve aanrekening gemaakt t.w.v. 48,05 euro incl. btw.Alle nodige informatie werd ook gegeven via de voice mail van uw GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192926194099]

F. J.

Naar: Proximus

02/08/2017

Bedankt voor deze rechtzetting


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform