Terug

Onterecht aanrekenen dienstencheques

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Daoust SA

01/09/2022

Beste, wij hebben 12 jaar een contract bij Daoust voor een poetshulp. De laatste tijd hebben we veel problemen met de geleverde diensten. Wij hebben daarom aangegeven de diensten te willen annuleren. Via mail wordt er bij Daoust niet gereageerd en daarom deden wij dit telefonisch. De laatste keer zeiden ze bij Daoust dat ze dit telefonisch niet konden aanvaarden en dat dit via mail moest. Geen probleem maar waarom werd het dan eerder wel aangenomen. Daarna hebben zij nog 2 maal een poetshulp gestuurd en willen ze deze ook aanrekenen en dit nadat wij uitdrukkelijk en via mail hebben aangegeven geen poetshulp meer te willen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform