Terug

Onterecht aangerekende kostenn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. A.

Naar: Eneco

31/10/2023

Beste,Ik belde verschillende keren met jullie klantendienst, jullie verzekerden mij telkens dat er geen extra kosten waren voor energiedelen. Nu krijg ik - 6 maand na afsluiten van het energiedelen toch een factuur. Wanneer ik hierop een klacht neerleg (CASE-12412629) krijg ik als laconiek antwoord Mijn excuses hiervoor, mijn collega heeft dit verkeerd geïnformeerd. (...) Mijn excuses voor het ongemak. ENECO erkent dus zijn fout maar de factuur moet ik toch betalen!!! Ik blijf bij mijn eis: deze factuur dient geschrapt te worden.Hierbij een bewijs van mijn telefoongesprekken (allemaal gemeld als opgenomen).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform