BesteIk heb een GSM besteld bij telenet op mijn naam, maar die moest eigenlijk op naam van de werkgever. Ik heb naar Telenet gebeld, zij zeiden dat ik hem moest laten terugsturen, dat heb ik gedaan. Heel belangrijk: ik heb hem zelf nooit in handen gehad.Telenet heeft mij daarvoor kosten aangerekend, terwijl op hun website staat dat:1. Deze gsm gratis terug te sturen is. 2. Dat er enkel kosten voor waardevermindering van het toestel in rekening gebracht worden, aangezien ik hem nooit heb vast gehad, kan er geen sprake zijn van waardevermindering.3. Dat als het toestel niet afgehaald wordt, het toestel terug naar Telenet gezonden wordt en de bestelling kostenloos geannuleerd wordt.Na deze kosten aangerekend te krijgen (april) heb ik proberen contact op te nemen met telenet, eerst via mail, zonder enige reactie.Dan heb ik gebeld, die medewerkster zou het aan de gepaste dienst laten weten zodat die het nodig kunnen doen.De volgende factuur (mei) komt, nog altijd staat die kost erop, dus ik bel opnieuw naar telenet, die medewerkster zal het nogmaals doorgeven en het zou binnen de twee dagen opgelost zijn.Ik bel na een week terug: nee, twee dagen is toch wel te kort, dat duurt toch wel minstens twee weken.Bij de volgende rekening (juni): nog niet opgelost, dus ik bel opnieuw. U hoeft voorlopig niks te betalen, dat wordt spoedig rechtgezet.En nu zitten we aan de rekening van juli en krijg ik nog een aanmaning in de bus. Ik ben de leugens redelijk beu, dus ik hoop dat jullie iets meer succes hebben.Met vriendelijke groetenElmer