Beste,Wij ontvingen al meermaals facturen van Proximus waarop de dienst van Rougeplay (telkens 4,99€) wordt aangerekend zonder dat deze werd besteld door ons. Nadat we dit opmerkten, namen we contact op met Proximus en dienden via een online-formulier een klacht in op 12/08 met de melding dat we een creditnota wensten alsook een blokkering van de diensten van Rougeplay. Proximus beantwoordde onze klacht op 13/08 als volgt:We hebben uw mail goed ontvangen. Rougeplay is een 3e dienst welke ons als betaalmethode gebruikt. wij kunnen wel tegen hen een klacht indienen, wat ik nu ook heb gedaan. Zij moeten ons nu binnen de 3 dagen correct bewijs doorsturen. Indien hier iets fout mee is, kan ik hen alole bedragen laten krediteren. Ik volg dus dit voor u op, het dossier blijft bij mij. van zodra ik hun antwoord heb ontvangen en actie heb kunnen ondernemen, neem ik ook weer contact op.Bijkomend per mail van 17/08 kregen we volgende informatie: Beste,Ik heb hierbij hun gegevens doorgekregen en kunnen analyseren. Zij hebben niet correct gehandelt en heb dan ook de opdracht gegeven dat zij u alle kosten moeten overhandigen voor een totaal van €64,87 (13 keer €4,99).Op 25/08 hebben we telefonisch contact opgenomen met Proximus om meer duidelijkheid te krijgen en met het herhaald verzoek om de diensten van Rougeplay te blokkeren, waarop een medewerker van Proximus ons zei dat we (i) m.b.t. de onterecht aangerekende bedragen, konden kiezen voor een creditnota met terugbetaling of een verrekening op een volgende factuur alsook dat de 'backoffice' van Proximus ons zou contacteren na max. 10 werkdagen en (ii) m.b.t. de blokkering van de diensten Rougeplay dit geen probleem, kort daarna ontvingen we hiervan zelfs een bevestiging (denken we). Vermits 'backoffice' van Proximus zelf geen contact met ons opnam, hebben wij Proximus gecontacteerd op 09/09 en gevraagd naar een stand van zaken waar wij een heel ander verhaal te horen kregen, met name dat we (i) zelf contact met Rougeplay moeten opnemen om het onterecht aangerekende bedrag terug te vorderen en (ii) dat diensten van derden enkel integraal kunnen geblokkeerd worden, maar dus dat Proximus niet 1 bepaalde dienstverlener kan blokkeren, wat strijdig is met de eerdere bevestiging die we van Proximus ontvingen op 25/08 waarin op een bijlage staat getypt 'blokkering Gaming/Entertainment Content'.Wij vinden dit hoogst onduidelijke en verwarrende communicatie van Proximus en onbetamelijke praktijken van Rougeplay en wensen een snelle terugbetaling van het bedrag van 64,87€ en duidelijkheid over de blokkering van de diensten van Rougeplay.