Op 30/12/2024 nam mijn werkgever mijn mobiel nummer over naar een zakelijk abonnement van het bedrijf. Via de whatsapp chat naar aanleiding van een mail over aanpassing van diensten wat ik niet had gedaan kwam ik te weten dat dat telefoonnummer in het kader van een One-Up for 4 nog steeds werd aangerekend. Toen ik vanochtend belde met klantendienst bleek dit op 15/4/25 gewijzigd te zijn in een One-Up for 3 terwijl de persoon mij aangaf dat ze geen wijzigingen mogen doen zonder uitdrukkelijke goedkeuring.
Ook een terugbetaling van het te veel aangerekende telefoonnummer was volgens de persoon geen optie, ik kon enkel klacht indienen bij telenet, de ombudsdienst en/of test-aankoop en hopen op een terugbetaling. Bij deze wens ik dus graag een klacht in te dienen voor het onterecht aanrekenen van een 4e telefoonnummer aangezien mijn telefoonnummer 0499186500 sinds 30/12/2024 bij telenet gedeactiveerd werd.