Terug

Onterecht aangerekend abonnementskosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: OPODO

25/07/2025

Geachte, Op 8 juli 2025 werd van mijn kredietkaart (Masterkaart 5176 51XX XXXX 5438) een bedrag van 109,9 CHF (119,41 EUR) gedebiteerd. Een abonnement voor een jaar 'Opodo Prime annuel' kost echter maar 69,00 EUR. Wij begrijpen niet de reden van deze debitering van onze rekening gezien wij daartoe geen vraag hebben gesteld. Wij hebben alleszins niet de bedoeling een abonnement op jullie diensten te nemen. Wij vragen een onmiddellijke terugstorting van dit bedrag en het lopende abonnement onmiddellijk met terugwerkende kracht stop te zetten. Met vriendelijke groeten, Arthur De Wachter

Bemiddeling door Testaankoop 09 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform