Terug

Ontbrekende terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

T. H.

Naar: Zara Belgium

21/11/2025

Ik vroeg een retour aan bij Zara en gaf daarbij aan dat de retour uit twee verzenddozen zou bestaan. Uiteindelijk heb ik alles samen in één doos teruggestuurd. Enkele dagen later kreeg ik de melding dat mijn retour verwerkt was, maar bleek dat slechts een deel terugbetaald zou worden. Na contact met de klantendienst kreeg ik te horen dat de retour volgens hen correct verwerkt werd. Toch werd één jas ter waarde van €99,95 niet terugbetaald. Bestelnummer: 54389188908 Ik verzoek dat dit onmiddellijk rechtgezet wordt en dat het ontbrekende bedrag zo snel mogelijk wordt terugbetaald


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform