Terug

ontbrekende punten klantenkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Standaard Boekhandel

23/06/2020

BesteIk deed op 27/05 online een bestelling met nummer 2005270631 die ik afgehaald heb in een filiaal. Tot hiertoe staan de verdiende punten (532) nog altijd niet op mijn klantenkaart.Op 7/06 stuurde ik een bericht naar de klantendienst tot heden zonder antwoord. Ik ging ook langs bij het filiaal, tot heden geen resultaat. Ik zou graag hebben dat dit rechtgezet wordt.

Berichten (1)

Standaard Boekhandel

Naar: D. D.

23/06/2020

Contact: 510211 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 510211. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vier werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform