Betreft: Klacht Promotie Aardgascontract Group Flex van 1 september 2023 klant ME388221
Hierbij de historiek die mijn klacht dient te staven.
Bij de bestelling van het afgelopen aardgascontract 01601984 van 27/7/2024 – keuze gemaakt via de Test Aankoop prijssimulatot - was er een promotie van €265,81 beloofd (met een max van €371,00) die zou afgerekend worden na 1 jaar.
Het contract werd via de Mega website voor akkoord aanvaard zonder enige voorwaarde behalve de minimum looptijd van 1 jaar waar de promotie aan gekoppeld was.
Bij de eindafrekening 920491261 van 27/10/2024 (na 1 jaar contractduur) was er geen spoor van de beloofde promotie te bespeuren.
De vraag werd gesteld via de Mega website waarom de promotie ontbrak.
Het Mega antwoord van 30/10/2024:
• Je hebt geen recht op de korting omdat je de facturen niet tijdig betaalde.Dit kan je ook terugvinden onder de voorwaarden van je contract.
Als antwoord hierop van 31/10/2024 werden de betalingen over de looptijd van 1 jaar opgelijst, waar duidelijk werd dat alle facturen betaald werden binnen de opgelegde termijn.
Het opgegeven argument werd hierdoor weerlegd.
Het Mega antwoord hierop van 31/10/2024:
• We hebben een aanvraag verstuurd naar onze achterliggende dienst om dit na te kijken.
Zodra hierover meer geweten is zullen wij u contacteren
We zijn meer dan 2 maand verder.
Voor de herinneringen van 18/11/2024, 25/11/2024 en16/12/2024 of er reeds vooruitgang was bij het intern onderzoek, volgde steeds hetzelfde stereotiep antwoord :
• De aanvraag is reeds gedaan door mijn collega en is nog in behandeling bij onze achterliggende dienst. Zodra er feedback is over deze aanvraag brengen we je op de hoogte.
Er wordt met aandrang gevraagd om een positief antwoord te formuleren, zodat er geen verdere stappen nodig zijn waaruit niet moet blijken dat de beloofde promoties bij Mega een misleidende reclamestunt is om aan klantenwerving te doen