Terug

Ontbrekende meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: FLUVIUS

08/03/2024

Beste,Via TotalEnergies kreeg ik te horen dat er sinds 3/04/2023 geen meterstanden meer doorgegeven zijn.Wat is de oorzaak? Wanneer wordt dit opgelost?Bedankt,Peggy.

Berichten (4)

P. C.

Naar: FLUVIUS

08/03/2024

Net via chat contact gehad met een medewerker van jullie, de klantvriendelijkheid laat hier wel wat te wensen over in mijn ogen. Toen gemeld werd dat de klacht ontvangen was, kon ik niet meer reageren en werd ik afgewimpeld.

FLUVIUS

Naar: P. C.

09/04/2024

BesteIk heb een controle uitgevoerd op uw EAN-codes voor elektriciteit en aardgas. De beide EAN-codes komen niet voor op een uitvallijst.Er is wel een probleem bij Atrias. Hiervoor is een incident met referentieI2306-1081 lopende bij Atrias. Het probleem met uw EAN-codes dient meegenomen te worden in een werkgroep die deze materie behandelt.Uw energieleverancier heeft een intern aanspreekpunt die in deze werkgroep zit. Het aanspreekpunt is hiervan op de hoogte. Ik raad u aan dat uw energieleverancier Total Energies hun aanspreekpunt contacteert om dit issue verder te behandelen.Ik heb bij een collega gevraagd of het mogelijk is om een bericht te sturen naar uw energieleverancier met melding uw leverancier hun aanspreekpunt dient te contacteren.Ik volg dit voor u verder op en van zodra ik meer informatie ontvang, zal ik u verder inlichten.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

P. C.

Naar: FLUVIUS

10/04/2024

Bedankt voor je antwoord.Ik heb echter nog een vraagje, indien beide EAN codes niet op de uitvallijst aanwezig zijn, hoe is het dan mogelijk dat ik wel een afrekening voor gas ontvangen heb en niet voor elektriciteit?

FLUVIUS

Naar: P. C.

10/04/2024

BesteHet is inderdaad mogelijk dat u voor aardgas uw afrekening wel heeft ontvangen.Het incident bij Atrias zal enkel impact hebben op uw EAN-code van elektriciteit bijgevolg ontvangt u de afrekening van elektriciteit niet.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform