BesteIk wacht sinds april 2022 op de jaarafrekening van mijn gasverbruik. Na het doorgeven van mijn meterstanden kreeg ik op 30 mei 2022 een jaarafrekening van mijn elektriciteitsverbruik waarbij ik 136,98 euro terugkreeg. Een afrekening van mijn gasverbruik heb ik tot nu toe nooit gekregen. Na het failliet van de VEM werd ik op 7 december 2021 nieuwe klant bij jullie en betaalde ik in januari 2022 een eerste voorschotfactuur van 613,19 euro voor gas en elektriciteit, een bedrag dat mijlenver ligt van mijn werkelijk verbruik. Ik verwacht dan ook een teruggave op mijn ontbrekende jaarafrekening van mijn gasverbruik, zoals dit al het geval was voor de elektriciteit.Ik heb jullie hierover meermaals telefonisch gecontacteerd en gemaild (CASE-10985440), echter tot op heden zonder resultaat. Er werd mij wel telkens gezegd dat ik binnen een 3-tal weken mijn afrekening zou krijgen. Daarna bleek het om een systeemfout te gaan en moest de afrekening handmatig ingevoerd worden. Nog daarna vroegen jullie mij om nog geduld te hebben.Het is voor mij onmogelijk mijn voorschotten aan te passen zonder deze afrekening. Terwijl blijven jullie me wel gewone facturen sturen en een voorstel voor verandering van contract. Jullie hebben mijn meterstand zeker in handen gekregen via mijn digitale meter en Fluvius, dus daaraan kan het niet liggen.Het kan toch niet dat jullie wel facturen kunnen opmaken op tijd, maar geen jaarafrekening kunnen maken binnen een bepaalde tijdszone? Heel binnenkort vervalt mijn contract en zonder de afrekening van de gas, kan ik niet beslissen over een nieuw contract maw weet ik niet of ik klant zal blijven bij jullie. Het kan niet zijn dat mijn nieuwe jaarafrekening komt, vooraleer ik de vorige heb ontvangen.