Terug

Ontbrekende items bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: Arva nv

02/10/2019

Beste, ik heb op 24/09 een bestelling gedaan bij Arva nv. Deze bestelling omvatte verschillende producten van 'niko' schakelmateriaal. Het gaat om een bestelling van om en bij de €800. Bij de levering bleek dat er 4 schakelaars ontbraken (kostprijs €170). Hierop heb ik het bedrijf gecontacteerd met de vraag of deze nog nagestuurd zouden worden omdat ze eventueel niet meer op voorraad waren of iets dergelijks. Op het moment zelf bleek de verantwoordelijke persoon niet aanwezig te zijn dus we moesten na het weekend terugbellen. Dit hebben we dan gedaan en hierop hebben we een mail gekregen dat de drukknoppen opgestuurd zouden worden. Even later volgde een volgende mail waarin er ons verteld werd dat we de drukknoppen niet meer moesten verwachten want het was niet zijn schuld dat de knoppen ontbraken. Er zouden foto's gemaakt zijn van het pakket voor de verzending en dit was volgens hem voldoende bewijs om de ontbrekende knoppen niet meer op te sturen. Ik heb dan geantwoord dat een foto in mijn ogen niet voldoende bewijs zou zijn indien het gaat om moedwillig achterhouden van betaald materiaal. Verdere pogingen tot contact hebben niets opgeleverd. In eerste instantie zouden wij een terugvordering willen doen van de ontbrekende stukken. Het gaat alleszins toch om een aanzienlijk bedrag. Daarnaast willen we anderen waarschuwen dat dit bedrijf op zijn minst op een bedenkelijke manier zaken doet. Na een korte google-zoektocht kwamen we uit op tientallen slechte internet-recensies van ontbrekende bestellingen. Dat deze persoon nog steeds zaken blijft doen op zo'n verwerpelijke manier zou niet meer mogen in deze tijd.

Berichten (8)

Arva nv

Naar: P. G.

02/10/2019

BESTEDIT WAS MIJN ANTWOORDIk heb u geen leugenaar genoemd Ik zal niet op regeren op u Dreigement U antwoord ,,,, Natuurlijk kan u een foto nemen en er achteraf vier terug wegnemen? Dit zijn de inpakkers die gij beschuldigd zijn mij werknemers Ik zelf kom niet aan die bons , als dat zo is moet ik deze ontslagen Maar hier twijfel ik niet aan wat kunnen deze mensen daar me doen , en daarbij deze liggen nog in het magazijn Ben heel streng op onze werk metode dit gaat in vier stappen en kan zo niet fout gaan zeker niet als ze op foto staan Waarom zou deze wegnemen worden Groeten Gilbert Zaakvoeder Voor ons is dat ook en groot bedrag staat op de simkaart en dan gaat dat dadelijk daar kan men niet tussen krijgen deze zijn ook genummerd

P. G.

Naar: Arva nv

02/10/2019

Beste, Dan zou ik in eerste instantie die zogenoemde foto wel eens willen zien. U heeft mijn contactgegevens. Voor mij is het duidelijk, volgens de bestelbon zijn er 10 drukknoppen besteld én betaald en zijn er maar 6 geleverd, dit klopt niet! Elk ander postorderbedrijf zou zich op zijn minst verontschuldigen voor het ongemak en op de een of andere manier meedenken aan een constructieve oplossing maar u onttrekt zich van iedere vorm van schuld en legt de fout steevast bij de klant. Ik kan er namelijk toch ook niets aan doen dat er dingen ontbreken bij onze bestelling ? En een laatste opmerking, toen we u contacteerden via mail met de vraag om de ontbrekende stukken op te sturen antwoordde u eerst dat deze nagestuurd zouden worden. Waarom bent u nadien van gedacht veranderd ? Groeten

Arva nv

Naar: P. G.

02/10/2019

Beste de gevraagde fotosWilde eerst deze niet zien en nu welHad er ook al door gegeven met berichten op u gsmWij doen er alles aan dat het juist isDit doen we zo al 5jaar en iscoretec geen problemen , en als deze niet op de foto staan worden die dadelijk na geleverdGroeten Gilbert

P. G.

Naar: Arva nv

02/10/2019

Beste, Alvast bedankt voor de foto's.Ik heb de foto's nagekeken en meerbepaald op foto '1623' is toch overduidelijk te zien dat er slechts 6 tweevoudige drukknoppen klaarliggen (per twee gestapeld) en géén 10 zoals wij besteld en betaald hebben. Hoe komt u dan tot de vaststelling dat er 10 tweevoudige drukknoppen te zien zijn op de foto's ? ?Op de overige foto's is inderdaad het andere materiaal te zien dat we besteld hebben en dat inderdaad ook geleverd is. Groeten,

Arva nv

Naar: P. G.

02/10/2019

BESTEDit is corect volle doos word nagegaan en gesloten en de ander er opOOK EN DOOS DIE NIET VOL MEER IS WORD VAN HET DEKSEL STUK AFGESCHUIRTKAN U NOG DUIZENE FOTOS LATEN ZIEN VAN ANDER BESTELINGEN OP ONZE WERKWIJZEIk sluit deze zaak .GROETENGILBERT

P. G.

Naar: Arva nv

02/10/2019

Beste, Dit is GEEN volle doos maar een lege doos die gebruikt is om de driedubbele afdekplaten in te steken. Op foto 1622 kan je trouwens DUIDELIJK zien dat de sticker van deze doos is afgescheurd, hoeveel meer bewijs heeft u dan nog nodig ?? U verwijst naar deze foto's als het ultieme bewijs maar het enige wat ik vaststel is dat ze meer en meer bewijzen dat deze drukknoppen inderdaad NIET zijn opgestuurd. En hier zit nu juist het probleem, de zogezegde 'volle' doos is niet nagegaan waardoor wij nu opgescheept zitten met een onvolledige bestelling !

Arva nv

Naar: P. G.

04/10/2019

Houw op manFoto zijn corect

P. G.

Naar: Arva nv

04/10/2019

Je mag je schakelaars houden, stuk pretentie. Ik ga voortaan naar een betrouwbare handelaar die mensen niet in het zak zet. Jij kan het geld beter gebruiken dan mij als ik naar uw schuldenberg kijk op de staatsbladmonitor ! Een goede raad aan mensen die bij deze persoon willen bestellen: Ga naar je lokale handelaar ipv je te laten verleiden door de goedkopere prijzen, uiteindelijk betaal je de rekening wel..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform