Terug

Ontbrekende goederen bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. J.

Naar: Delhaize

02/07/2024

Bij de levering van de bestelde waren bleek een reeks goederen te ontbreken. Heb hierover zowel gisteren telefonisch als vanmorgen via chat contact opgenomen met uw diensten. Uiteindelijk werd mij toegezegd de ontbrekende waren te compenseren in de vorm van een tegoed op volgende bestelling. Als compensatie voor andere kosten werden mij enkel 500 pluspunten toegekend. Ik ben echter van oordeel dat Delhaize alle kosten moet terugbetalen daar ik totaal geen schuld heb aan die onvolledige levering. Daar ik een nieuwe bestelling moet doen moet ik opnieuw leveringskosten betalen. Bovendien verlies ik mijn kortingcode van 5euro van juni en verlies ik een korting van 6,35 euro op artikel 60341 (Biover omega 3 caps 2e tegen -50%). In totaal dus bijna 20 euro waardoor de compensatie van 500 pluspunten ontoereikend is. Graag dus een meer billijke vergoeding.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform