Beste,Ik bestelde verschillende artikelen bij Zalando en heb deze bestelling redelijk vlot ontvangen. Bij ontvangst merkte ik op dat de bestelling onvolledig was en er 5 producten ontbraken, dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd.Ik nam contact op met Zalando en moest een formulier invullen met de nodige info, zo geschiedde.Nog dezelfde dag kreeg ik onderstaand bericht :Ons onderzoeksteam heeft dit onderzocht met ons magazijn en zij hebben bevestigd dat alle door jouw bestelde artikelen zijn gescand en ingepakt in het pakket.Dit is een uitzonderlijke situatie, en als het af en toe gebeurt, behandelt ons gespecialiseerde team elke geval individueel.Na een grondig onderzoek van deze zaak moeten wij je helaas meedelen dat wij je geen vergoeding kunnen aanbieden. Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.Wij danken je voor je begrip.Ik vroeg hen naar details van het onderzoek maar dit weigeren ze te geven. Hun onderzoek duurde minder dan 1 dag, wel heel snel om mijn klacht te weigeren… Het kan toch niet dat ik moet betalen voor producten die ik niet ontvangen heb….?!Mvg,Kelly