Geachte mevrouw/heer,
Op 25 maart 2025 kocht ik online een stoffen kleerkast bij jullie.
Ik stel echter vast dat dat er één onderdeeltje ontbreekt waardoor ik de kast niet kan monteren.
Dit heeft geleid tot 2 mails (op 2 en 4 april, met foto's van het type stuk dat ontbreekt) en 8 telefoons (op 9 en 23 april, 6, 9, 16 en 21 mei en tenslotte op 2 juni) waarna ik het ontbrekende stuk nog steeds niet ontvangen heb. Bij de 2 laatste telefoons met uw klantendienst werd mij zelfs beloofd dat men mij onmiddellijk een nieuwe kast zou opsturen en later wel zou zien hoe de onvolledige kast kon gerecupereerd worden.
Daarom verzoek ik u mij onverwijld en uiterlijk tegen 20 juni een nieuwe kast te bezorgen op uw kosten wel te verstaan. We zijn dan al 3 maanden na de oorspronkelijke aankoop!
Met vriendelijke groeten,
Cati Cremer
PS : ik schreef een review over de slechte dienst na verkoop en mijn review werd niet gepubliceerd omdat ze "niet aan de richtlijnen van de website voldeed"!!!! Volgens mij is het de dienst na verkoop die niet voldoet!
Bijlage:
- Kopie factuur
- Foto's van de onderdelen van de kast met aanduiding van wat ontbreekt