Terug

Ontbreken van brief voor ziekenfonds/RIZIV

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

08/06/2015

Beste,Op 08/05/2015 ben ik een bril gaan halen bij Hans Anders opticien te Beveren-Waas (9120). Er was die maand een promotie van 1 bril kopen 2de volledig gratis. De meneer aan de kassa die mij de bril verkocht Mr. Van der Eecken heeft mij gezegd dat ik recht heb op een tussenkomt van het RIZIV omdat ik een heel zware deoptrie heb nl. -8,25 en -10. En dat de papieren voor het RIZIV en ziekenfonds na 3 weken bij mij thuis zouden worden geleverd.Echter heb ik deze niet ontvangen. Ik heb enkel een bewijs van betaling en mijn afgeleverde voorschrift van mijn oogarts terug gekregen. Hiermee ben ik naar de ziekenfonds geweest en werd mij verteld dat ik geen recht heb op tussenkomst doordat bepaalde documenten ontbraken. Ik vind dit een zeer spijtige zaak omdat ik mijn vertrouwen in jullie heb gegeven en mij DUIDELIJK werd verteld dat ik recht had op een tussenkomst. Anders had ik zeker geen bril gekocht daar. Dit is in mijn ogen oplichting van de klant. U moet zich aan uw woord houden. Op mijn rekeningbewijs van voorschot staat er duidelijk in pen geschreven RIZIV door Mr. Van der Eecken want ik had dit aan men toen gevraagd en hij antwoordde dat ik duidelijk recht heb. Een promotie moet nl. een promotie zijn en niet een oplichting om meer te verkopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform