Terug

ontbreken van 2 jaarafrekeningen en geen eindafrekening bij overstap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Luminus

25/11/2023

Beste, ik probeer al 6 maanden (of zelfs langer) om voor mijn elektriciteit de jaarafrekening van 2021 en 2022 te bekomen. Ondertussen ben ik speciaal van leverancier veranderd om dan ook een definitieve eindafrekening te ontvangen, maar dit is ook tevergeefs. Op 26/6/23 stuurde Fluvius jullie mijn meterstanden door. Het bewijs werd reeds meermaals aangeleverd. Sinds 23/10/23 ben ik klant bij TotalEnergies voor zowel elektriciteit als gas. Voor mijn gas ontving ik een eindafrekening, maar voor de elektriciteit krijg ik al sinds juni het antwoord dat dit bij jullie 'specialisten' zit. Er werd in november nog een premie geïnd, want die wordt dan toch terugbetaald volgens jullie, maar het is niet de bedoeling dat ik dubbele maandelijkse elektriciteitskosten heb. Graag wens ik tegen uiterlijk eind november de tegoeden van de alle betaalde sommen sinds 2021 (want ik heb 0-verbruik door mijn zonnepanelen) integraal terug te ontvangen of op zijn minst met gerechtelijke intresten. Als dit echter niet lukt, was dit mijn laatste poging alvorens mijn dossier naar de rechtbank te brengen. Alvast bedankt.

Berichten (1)

Luminus

Naar: F. S.

01/12/2023

Beste heer SegersNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u telefonisch een gedetailleerd antwoord op 01/12/2023.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform