Terug

Ontbinding van de koop wegens steeds terugkomende gebreken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: ITEK

03/02/2023

Beste Ik zal eerst beginnen met mijn factuur nummer: 22139350-10Ik heb in juni 2022 een elektrische fiets gekocht bij jullie winkel te Aarschot. Al van begin zijn er aantal gebreken te merken waardoor de fiets al meermaals bij jullie service is terechtgekomen. Hij is al gerepareerd geweest en heb ook al een nieuwe moeten krijgen omdat de vorige niet meer te repareren was. Nu merk ik terug gebreken op. Er verspringt steeds iets in de motor en geeft geen ondersteuning meer. Heel vervelend aangezien dat de bedoeling is van een elektrische fiets. Als ik het licht opzet wanneer het regent dan springt de computer af en kan ik natuurlijk ook geen ondersteuning aanzetten. Ik vind het echt niet fijn dat dit steeds gebeurt met deze fiets, want dat maakt het gebruik ervan onmogelijk. Daarom wil ik volgens art. 1649bis Oud BW - art. 1649quinquies Oud BW (consumentenrecht) vragen voor de ontbinding van de koop. Want na zo veel geduld hebben zou ik gewoon uiteindelijk mijn geld terug willen. Ik jullie winkel meermaals proberen te contacteren, maar jammer genoeg krijg ik enkel onprofessionele antwoorden en kreeg ik meermaals te horen dat geld terug krijgen onmogelijk is.Bedankt.Hier nog de factuur nummers van de reparatie:22139585-1022140864-10Voor de vervanging van de fiets heb ik helaas geen bon gekregen in de winkel.Met vriendelijke groeten,Ewa Buzek

Berichten (1)

ITEK

Naar: E. B.

16/02/2023

Dag besteWe hebben reeds aan de klant meermaals uitgelegd dat de fiets kan hersteld worden in onze werkplaats zoals ook aangegeven word in onze verkoopvoorwaarden maar de klant wilt hier geen gehoor aan geven en wenst haar geld terug wat uiteraard niet mogelijk isDeze fiets diend bij de herstel dienst binnengebracht te worden om dan de herstelling uit te voeren al dan niet onder de garantie voorwaarden (valschade valt niet onder garantie )Maar de klant weigert de fiets binnen te brengenHopende u hiermee van dienst te zijnMet vriendelijke groetenAntony NiteletVerzonden vanuit Outlook voor iOS


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform