Terug

ontbinding contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Mega

04/11/2021

Beste, Ik heb een aangetekend schrijven gestuurd om mijncontract te ontbinden binnen de veertien dagen van uwtelefoneren en mail en dit op 22 oktober 2021 te TurnhoutTot heden 4 november 2021 heb ik geen bevestiging ontvangenvan de ontbinding.Je hebt ook het aangetekend schrijven niet opgehaald verzonden naar Mega powerline online NV vaartstraat,1673000 LeuvenMet Vriendelijke GroetenDon Porto Carero MarcelSteenweg Op Oosthoven 992300 Turnhout

Berichten (3)

Mega

Naar: C. D.

07/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - ontbinding contract - (CPTBE01391528-63)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 4 nov. 2021 13:41 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[224QYR-R9L6] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7Ca1c93dae22154f547ca108d99f905d78%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637716264663263042%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=lCOw3wCgD%2F%2F8nR98hAf8AmzQBbuVX3sDXnzBZU8lwTY%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7Ca1c93dae22154f547ca108d99f905d78%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637716264663273002%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=v2xgULdYvfAEHL0l1Qmr4tyPRog9l0fDOEpPOFZFA%2FE%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[224QYR-R9L6]

Mega

Naar: C. D.

27/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - ontbinding contract - (CPTBE01391528-63)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 24 nov. 2021 19:58 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[224D2D-REPR] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C5b6827f1c16c49d7865808d9af7c621a%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637733771019975772%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000andsdata=Y0GjGN9exJF%2FyLNo0C5beNFpoieN%2FeYJNacwosIHk4U%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C5b6827f1c16c49d7865808d9af7c621a%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637733771019985730%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000andsdata=8UlH%2BFSfR4lArEJqoxg%2FCJGBQkL3qbYlHVxBkNo97BA%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[224D2D-REPR]

Mega

Naar: C. D.

02/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------3-Line, 2 dec. 2021 10:43 CETBeste,We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen.Ik kan u bevestigen dat de overstap naar Mega niet zal doorgaan omdat het contract opgezegd werd. Dit is dus in orde.Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **peterschap-systeem**? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten.Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[224QYR-R9L6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform