Terug

Ontbinding contract door AUTO1 zonder schadevergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: AUTO1 European Cars B.V.

11/10/2018

Wijkopenautos Herentals (filiaal van AUTO1) koopt op 05/09/2018 onze auto alle nodige documenten waren in orde, dit hebben ze ook vermeld in het contract. Een week later bellen/e-mailen ze dat we opnieuw de auto moeten laten keuren want de datum 'keuring voor verkoop' was verstreken op 11/09/2018. Wij mailen/bellen meermaals om te zeggen dat we onze nummerplaat ingestuurd hebben en de auto is voor ons uitgeschreven. Telefonische communicatie is met hoodzetel (02/8089665) omdat Herentals niet bereikbaar was.Wij zeggen ook dat we de kosten voor herkeuring niet willen betalen want zij hebben onze auto reeds gekocht toen deze nog geldig was... maar ze hebben nog niet betaald (moet binnen 15 werkdgn). Na die 15 werkdagen begin ik terug te bellen : Herentals zegt dat ze de auto niet meer willen kopen we moeten hem terug halen. Telefoontjes worden de helft van de tijd niet behandeld : ze bellen niet terug maar beloven van wel . daarna boze telefoons gehad dat ze anders de auto laten ophalen door de schroothandel !!! Heb ook mailadres gekregen om klacht in te dien maar deze reageren helemaal niet ! In de algemene voorwaarden van het contract staat nochtans dat schadevergoeding moet betaald worden bij ontbinding contract. Zij hebben wel geen enkel formulier opgesteld of mail gestuurd om te zeggen dat ze de auto niet willen, maar we moesten hem weghalen. Anders werd hij naar de schroothandel gedaan en zien we ook geen centjes !!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform