Op 12/03/2019 stuur ik een mail om in te gaan op jullie voorstel opstart betaalterminal om vanaf begin april in werking te kunnen treden.Op 29/03/2019 wordt het toestel geplaatst en wordt vastgesteld door mij en uw technieker dat het toestel niet werkt. Ik teken het proces verbaal van installatie onder voorbehoud van werking. Technieker stelt voor om mobiele hotspot te creëren. Deze mogelijke oplossing heb ik op zijn voorstel zelf moeten onderzoeken. Ik heb verschillende winkels geraadpleegd, maar de mogelijke oplossingen gaven telkens hogere bijkomende kosten.Op 09/04/2019 stuur ik een mail dat er geen oplossingen zijn om toestel in werking te kunnen laten treden en vraag aan uw dienst om een andere oplossing.Op 10/04/2019 nog steeds geen reactie ontvangen waardoor ik voorstel dat het contract moet ontbonden worden omwille van niet functioneren van het toestel. Ondertussen kreeg ik een aantal klanten over de vloer die ik heb moeten weigeren/teleurstellen omdat ze niet met bankkaart konden betalen. Nochtans had ik mijn klanten ingelicht dat dit vanaf april zou kunnen. Op 16/04/2019 nog steeds geen reactie ontvangen, enkel 2 facturen voor aansluiting betaalterminal (abonnement + installatie).Rond deze periode komt de vertegenwoordiger langs, dezelfde als van de eerste contacten, met het voorstel om een ander toestel te gebruiken. Het was mij toen niet duidelijk dat dit onder dezelfde voorwaarden kon als het eerste toestel. Maar omdat mijn vertrouwen in dit bedrijf al ver te zoeken was, heb ik dit geweigerd.Op 20/04/2019 ontvang ik een mail met voorstel tot verbreking contract mits betaling van een verbrekingsvergoeding van 750 euro.Op 20/04/2019 stuur ik een aangetekende brief met protest op beide facturen en de verbrekingsvergoeding omdat het toestel nooit heeft gefunctioneerd.Op 25/04/2019 ontvang ik een mail met vraag tot betaling van verbrekingsvergoeding.Op 16/05/2019 ontvang ik een aangetekende brief waarin vermeld wordt dat zij de betaalterminal hebben ontvangen en vragen nogmaals tot betaling van de verbrekingsvergoeding.Daarna heb ik via mijn verzekeringsagent een overleg gepland met de vertegenwoordiger van Keyware op 14/06/2019.Tijdens dit overleg geeft de vertegenwoordiger toe dat er toch wat is misgelopen in de communicatie zoals de technische fiche van de installateur en de late reactie op mails. In principe neemt de firma zelf terug contact op met klant wanneer het toestel niet werkt. De vertegenwoordiger stelt voor om deze zaak voor te leggen aan zijn oversten op 18/06/2019 om een beslissing te nemen in dit dossier.Op 20/06/2019 heb ik een bericht ingesproken op voicemail van vertegenwoordiger om stand van zaken te kennen.Ondertussen ontvang ik op 20/06/2019 via een gerechtsdeurwaarder een brief met een extra schadevergoeding te betalen.Op 21/06/2019 zelf nog eens gebeld met vertegenwoordiger om stand van zaken te weten. Blijkbaar had zijn overste verlof gehad en werd het dossier verschoven naar 25/06/2019. Vertegenwoordiger zegt me dat zij contact zullen opnemen met mij via mail/brief/telefoon.Tot op heden heb ik nog steeds geen enkele reactie van hen ontvangen. Op 07/10/2019 ontvang ik opnieuw een schrijven van de gerechtsdeurwaarder met bijkomende intresten e.d.Op 08/10/2019 nog eens gebeld met de vertegenwoordiger. Hij raadde ons aan om contact op te nemen met het algemeen nummer/mailadres. Ik heb dit gedaan, er werd me gezegd dat iemand ons terug zou bellen, maar ondertussen nog steeds geen reactie ontvangen.Ik denk dat bovenstaande verloop van dit dossier een duidelijke weergave is van miscommunicatie en gebrek aan klantoplossingen. Omdat het toestel ook nooit heeft gewerkt ben ik van mening dat het contract onder voorbehoud van werking moet ontbonden worden gelijk het nooit heeft bestaan. Ik ga niet akkoord met de verbrekingsvergoeding omdat ik van mening ben dat ik het contract niet heb verbroken, maar dat de firma in gebreke is gebleven.