Beste, we zijn sinds april 2019 klant bij Telenet en hebben sindsdien een WIGO 9GB abonnement. Tot enkele maanden geleden was de internetverbinding goed.De laatste maanden hebben we steeds meer uitval (midden ve online meeting geen internet meer of te slechte verbinding waardoor de lijn meermaals verbroken wordt). Ik heb hiervoor al contact opgenomen met uw klantendienst, toen was het weer beter. Dan ging het op en af. Vorige week ging het van kwaad naar erger en niet meer werkbaar. Vrijdag 5/2 kwam er een technieker van Telenet, nadien was de verbinding NOG ONSTABIELER! Gisteren 9/2 kwam er terug een technieker en de situatie is nog steeds zoals dit weekend. Zeer onstabiel internet. Ik zit hier alleen thuis, zonder andere toestellen in de buurt of aan, naast de modem én power line adaptor (nieuw v vrijdag!) en deze voormiddag is mijn internet al 4x uitgevallen! Ik zou graag een permanente oplossing zien zonder daarvoor extra adaptors ofzo te moeten aankopen. Wij betalen genoeg voor ons internetpakket. Normaal zouden we 200Mbps download snelheid moeten hebben, deze ochtend was die 69Mbps (amper 1/3 vh beloofde!!!!!). Wij werken beiden van thuis uit en hebben een stabiele verbinding nodig. Graag per kerende een afdoende reactie gewenst. Indien nodig zetten we verdere stappen. We hebben recht op waar we voor betalen.