Terug

Ons contract heeft niet mijn handtekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Worldline

27/05/2024

BesteWij hebben een contract met Worldline betreffende onze Bc. We willen deze afzeggen en dachten na contact met worldline helpdesk 1 jaar geleden dat dit slechts 1 maand vooropzeg was.Nu horen we dus 12 maand.Bij het opvragen van ons contract zien we verbaast dat de handtekening niet de onze is,geen twijfel mogelijk dat dit door iemand anders ondertekend is.Ik heb bij worldline een ticket aangemaakt daarvoor met een copie van mijn paspoort om mijn handtekening te tonen,en ik krijg geen antwoord.Dit contract moet nietig verklaard wordenMvg tamara


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform