Terug

Onrespectvolle medewerker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: Worldline

08/04/2024

BesteIk heb net één van uw medewerkers aan de lijn gehad (card stop). Ik sta versteld van het gebrek aan professionaliteit… meneer sprak enorm snel en dit met een Hollands accent. Wanneer ik vroeg van zijn vraag te herhalen vond hij maar dat ik goed moest luisteren. In geen enkel geval vertoonde hij enthousiasme, professionaliteit of enige wil om beter te articuleren en minder snel te spreken. Meermaals begreep ik niet wat hij zei, maar zijn vraag herhalen was te veel gevraagd voor meneer. Ongelooflijk dat hij wordt tewerkgesteld bij een klantenservice. Ik heb hem gebeld om 23u30 misschien had hij geen zin om te werken, maar dan moet hij de plaats afstaan aan iemand die het wel wil

Berichten (5)

Worldline

Naar: N. A.

12/04/2024

Beste,  Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Naar aanleiding van uw bericht werd een analyse uitgevoerd in onze systemen.Op basis van de elementen in ons bezit hebben wij het betrokken gesprek niet kunnen terugvinden.Mocht u over meer informatie beschikken zoals het telefoonnummer waarvan er gebeld werd naar onze diensten, ontvangen wij deze graag om het onderzoek verder te zetten. Wij betreuren de situatie die de klant ervaren heeft en hopen aan de hand van meer informatie de situatie te kunnen uitklaren.Wij blijven in afwachting van uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Chahira El BoujadainiContact Center Agent - equensWorldline SECustomer Contact CenterTel.: +32 (0)78 170.170Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:cardstop.be

N. A.

Naar: Worldline

13/05/2024

BesteHoe bezorg ik u mijn gsmnummer zonder dat het publiek staat?GroetjesNawal

Worldline

Naar: N. A.

16/05/2024

Beste,Ik stel voor dat u ons uw telefoonnummer stuurt naar het volgende e-mailadres "cardstop-belgium@worldline.com", met vermelding van deze referentie EQZMX. Dit stelt ons in staat het gesprek te beluisteren en de juiste maatregelen te nemen.Wij blijven in afwachting van uw antwoord.Hartelijk dank.Sandrine PalmaertsCustomer Contact CenterTel.: +32 (0)78 170.170Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:cardstop.be

N. A.

Naar: Worldline

29/05/2024

Ok dank u

Worldline

Naar: N. A.

11/06/2024

Beste,We hebben al gereageerd op de klacht van de klant. Hieronder vindt u ons antwoord dat naar de klant is gestuurd. Met vriendelijk groeten,Sandrine PalmaertsCustomer Contact CenterTel.: +32 (0)78 170.170Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:cardstop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform