Geachte mevrouw/heer,
Op 08/10, heb ik koffie besteld bij bol. Die is nooit aangekomen en ik wordt al 11 dagen van kastje naar de muur gestuurd ivb hiermee. Het gaat over de bestelling 8 oktober 2024 - Bestelnummer 4162158548.
Ik stel echter vast dat de klantenservice er de laatste tijd ENORM op achteruit is gegaan. Zowel van bol.com als zijn partners. Ook de prijzen zijn veeeeel vaker veel duurder dan op andere websites. En ook heel vaak fake in niet wat de foto’s aantonen. Enorm misleidend dus!
Dit heeft geleid tot heel veel energie verspilling, terwijl ik gewoon snel en makkelijk koffie wou.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen maakt niet echt uit wanneer, ik heb mijn factuur niet betaald en ben dit ook niet van plan. Aangezien ik niet ga betalen voor iets dat ik niet kreeg.
Met vriendelijke groeten,
Laura Geernaert
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht