Terug

onrespectvol behandeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: AH - Albert Heijn

30/10/2022

Beste, Wij zijn gisteren voor de allereerste keer gaan winkelen bij Albert Heijn in Mechelen (Malinas). Toen we onze boodschappen hadden gedaan zijn we naar de zelfscan kassa geweest. Daar aangekomen kregen we de melding controle ( op zich geen probleem want valt wel vaker voor wij zijn vaste klanten). Het meisje dat de scanning deed ging tot tweemaal toe weg naar een andere collega zonder enige uitleg, ze moest plots onze hele kar scannen omdat niet alle artikelen zouden gescand geweest zijn terwijl we wel degelijk elk product hadden gescand. Op het einde van de scan gaat ze weer weg en komt er iemand anders terug met ons product. Zonder enige vorm van respect vertelt ze ons dat we 5 producten niet zouden gescand hebben of verkeerd gescand. Ze legt ons onmiddellijk een boete op van 100€ omdat we meer dan 3 producten niet of verkeerd hadden gescand. Ik zeg tegen haar dat dat niet kan dat wij wel degelijk alles hadden gescand. Ze bleef erop aandringen om een boete aan te rekenen zonder enige uitleg, we werden afgeschilderd als dieven en dit in volle publiek. Alle andere klanten konden horen wat dat meisje tegen ons zei in plaats van ons even apart te nemen en te vertellen wat het probleem was. Nee in volle publiek ons onmiddellijk afschilderen als dieven, ons dochtertje van 2 jaar zat mee in de kar zoiets doe je niet en is heel onproffessioneel. Mijn vriendin was al over haar toeren en is naar buiten gegaan omdat we zo behandeld werden, ze werdt onmiddellijk achtervolgd door 2 medewerkers van Albert Heijn tot aan mijn wagen. Daar werden er foto's gemaakt door een jobstudent van de nummerplaat van mijn wagen. Ik stond nog binnen en ondertussen werd er eindelijk een manager bij geroepen, zonder enige uitleg dreigde die er onmiddellijk mee om de politie te bellen. Die 100€ boete is standaard zei hij mij het staat buiten op de deur. Nu zijn wij bij die deur gaan kijken en daar staat maar 75€ boete bij winkeldiefstal!!! Wij hebben niets gestolen, we hadden nog niet eens afgerekend en waren de winkel nog niet buiten geweest dus het is al zeker geen diefstal. Ik zei tegen de manager dat wij alles wel degelijk hadden gescand. Uiteindelijk na veel heen en weer geloop hebben ze onze kar opnieuw volledig gescand aan een gewone kassa en konden we daar betalen zonder boete! De andere vrouw die ons zo beschuldigde was ondertussen het verhaal aan het doen tegen andere klanten in de winkel!!! Dit hoort totaal niet er bestaat nog altijd zoiets als privacy, je moet geen andere klanten gaan inlichten over een probleem die hebben daar geen zaken mee. Deze dame en manager waren heel onvriendelijk en hadden totaal geen schroom om on zo en plain public aan te vallen als dieven. Toen we eindelijk aan de kassa stonden is er een andere verantwoordelijke gekomen (een vriendelijk meisje) die heeft haar verontschuldigd voor het gedrag van haar collega's en zei dat dit niet de normale manier van werken is. Het was een hectische dag zei ze. Ik zei hectisch of niet je moet altijd proffesioneel kunnen blijven met de klanten. We hebben geen boete moeten betalen maar daar neem ik geen vrede mee als klant. We zijn vernederd geweest door hen waar alle andere klanten bij stonden, ze hebben foto's van mijn wagen genomen. Ik eis dat Albert Heijn hier iets aan doet want dit is onaanvaardbaar gedrag van het personeel. Wij gaan alvast nooit meer winkelen bij Albert Heijn Malinas Mechelen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en dit dan voor ogen van onze kinderen en alle andere klanten.Ik hoop dat hier iets gaat aan gedaan worden!!

Berichten (6)

AH - Albert Heijn

Naar: S. P.

30/10/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08656100. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: S. P.

02/11/2022

Beste ,Als eerst wil ik zeggen dat het ons spijt dat jullie zo'n nare ervaring hebben gehad in een van onze winkels. Het is inderdaad niet de bedoeling dat andere klanten op de hoogte zijn van een situatie tussen de medewerker en de klant. Dit is niet de manier waarop wij te werk gaan. Ik ga er een officiele klacht van maken richting het filiaal en de manager met daarbij het verzoek om de gemaakte foto's te verwijderen en te komen met een passende compensatie.Mocht je nog vragen hebben dan kan je ons altijd benaderen!Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,ArmandoAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007OYeAn:ref

S. P.

Naar: AH - Albert Heijn

02/11/2022

Beste,Alvast bedankt voor je antwoord. En hoe gaan wij weten welke compensatie er zal volgen?Mvg

AH - Albert Heijn

Naar: S. P.

02/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08673975. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

S. P.

Naar: AH - Albert Heijn

20/11/2022

Beste Het is ondertussen weer bijna 3 weken verder en heb nog steeds niets gehoord over een passende compensatie en nog steeds geen bewijs dat de foto's die ze hebben genomen daadwerkelijk werden verwijderd. Waarom laten jullie niets meer horen.??

AH - Albert Heijn

Naar: S. P.

20/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08746732. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform