Geachte,Op 25 mei bestelde en betaalde ik een koelkast van Siemens KS33VVW3P online op uw websiteNa verschillende mails verneem ik dat mijn bestelling niet op de door u aangeven 5 dagen, maar waarschijnlijk in week 25 (15 tot 21 juni) bij u en zelfs nog niet bij mij (!) zou geleverd worden?Dit is niet redelijk en onaanvaardbaar vermits ik deze koelkast op korte termijn nodig had.Ik heb tevergeefs verschillende malen gevraagd om dit telefonisch te bespreken en niet per onpersoonlijke email, vermits uw onderneming onmogelijk per telefoon te bereiken is.Zonder mijn akkoord, hebt u recent (via mail !) mijn bestelling geannuleerd met de vermelding dat u me 25 percent van de aankoopprijs als kosten aanrekent.Dit is niet conform jullie gepubliceerde verkoopsvoorwaarden en zal ik nooit aanvaarden.Verder onderzoek op beslist.be leert me dat dit ik geen uitzondering ben, maar dat ik, zoals velen, het slachtoffer ben van uw onheuse behandeling.Ik heb totaal geen vertrouwen meer in uw bedrijf en vraag om mijn bestelbedrag van 523 Euro terug op mijn rekening te storten.HoogachtendPierre Klockaerts .