Terug

onredelijke late levering en onwettelijke kosten aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Lommelen NV

07/06/2020

Geachte,Op 25 mei bestelde en betaalde ik een koelkast van Siemens KS33VVW3P online op uw websiteNa verschillende mails verneem ik dat mijn bestelling niet op de door u aangeven 5 dagen, maar waarschijnlijk in week 25 (15 tot 21 juni) bij u en zelfs nog niet bij mij (!) zou geleverd worden?Dit is niet redelijk en onaanvaardbaar vermits ik deze koelkast op korte termijn nodig had.Ik heb tevergeefs verschillende malen gevraagd om dit telefonisch te bespreken en niet per onpersoonlijke email, vermits uw onderneming onmogelijk per telefoon te bereiken is.Zonder mijn akkoord, hebt u recent (via mail !) mijn bestelling geannuleerd met de vermelding dat u me 25 percent van de aankoopprijs als kosten aanrekent.Dit is niet conform jullie gepubliceerde verkoopsvoorwaarden en zal ik nooit aanvaarden.Verder onderzoek op beslist.be leert me dat dit ik geen uitzondering ben, maar dat ik, zoals velen, het slachtoffer ben van uw onheuse behandeling.Ik heb totaal geen vertrouwen meer in uw bedrijf en vraag om mijn bestelbedrag van 523 Euro terug op mijn rekening te storten.HoogachtendPierre Klockaerts .

Berichten (1)

Lommelen NV

Naar: P. K.

07/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform