Geachte,Op 6 januari 2023 bestelden wij een hoeksalon bij O&O Wonen te Schelle.Het totaalbedrag van de factuur - aankooporder 223425 van 1800 EUR werd voldaan in 2 schijven - 800 EUR op 6 Jan 23 en 1000 EUR op 25 Feb 23.Samen met het hoeksalon werden drie barstoelen aangekocht, die op 17 Feb 23 werden afgehaald.Bij de verkoop werd de vermoedelijke leveringstermijn van het hoeksalon genoteerd op de factuur en werd een leverperiode van 3-4 maand vastgelegd. Deze levertermijn werd door de verkoopster als gewichtig verkoopargument voorgesteld en dit was volgens haar een van de elementen die O&O Wonen onderscheidden van andere meubelwinkels. Gelet de overtuigingskracht van de verkoopster en bezichtingen van andere meubelwinkels met levertermijnen >6m, beslisten wij om dan ook verder te gaan met de aankoop van een hoeksalon bij O&O Wonen.Op ons initiatief vernamen wij dat de levertermijn van Apr 23 niet haalbaar was. In een eerste fase bleek O&O Wonen telefonisch niet bereikbaar te zijn. Bij fysieke navraag in de winkel werd de verantwoordelijkheid van deze problemen bij hun telefonieprovider gelegd. Tijdens dit contact werd ons bevestigd dat de initiele levertermijn niet haalbaar was en dat gekeken moest worden naar mei 23. Deze datum was met zekerheid gegarandeerd.Na contactname door ons per mail werd een tweede verlating naar half Jun 23 gemeld. Wij hebben steeds aangedrongen op proactieve communicatie vanuit O&O Wonen - maar spijtig genoeg viel deze vraag in dovemansoren.Na herhaaldelijke navraag, uitsluitend op ons initiatief, vernamen wij steeds, na het verlopen van de vooropgestelde leveringsdatum dat O&O Wonen hun engagement niet kon waarmaken en dat de leveringstermijn steeds opschoof naar een latere datum.De leveringsdatum werd resp. van Apr naar Mei, naar eind Juni, naar half Jul, naar begin Aug tot finaal ergens in Okt 23 verlegd.Als consument voelen wij ons ten eerste voorgelogen door de verkoopster en ten tweede lijkt Okt 23 een onredelijke termijn v.w.b. de levering van dit meubel.Als consument wensen wij een evenredige tegemoetkoming van O&O Wonen, temeer wij een mogelijke doorverkoop van ons huidig salon hebben moeten afzeggen. Wij dienden ons woord te breken omdat O&O Wonen meermaals het hunne brak. Dit veroorzaakte de nodige spanningen tussen ons en ons geïnteresseerd familielid.De passieve houding van de dienst na verkoop O&O Wonen valt niet te rijmen klantgericht handelen. Ook is de wijze waarop zij telkenmale de nieuwe leverdatum als zekerheid voorstelden sterk misleidend.Met achting,