Wij zijn op 06-07-2018 voor de 1ste maal (& onmiddellijk ook de laatste keer) naar het strijkatelier Makkie in Roeselare geweest voor onze strijk binnen te doen. We deden 2 wasmanden strijk binnen, en de week erna mochten we onze strijk gaan ophalen. Mijn vriend is deze gaan ophalen (het account van Sodexo is ook van hem: Virgil Wenes). Hij kreeg de afrekening naar huis. Toen ik thuis kwam bekeek ik deze strijkbon en schrokken we ons een bult.De aanrekening is schandalig overdreven. Ze vragen 7 cheques voor 2 manden strijk. Dat is bijna een volledige werkdag.We deden enkele weken vooraleer we naar Makkie in Roeselare gingen, ook eenzelfde hoeveelheid strijk binnen bij Hulp in huis in Tielt en daarvoor hebben we 2 uren en 50 minuten aangerekend gekregen, dus hebben we 3 cheques betaald. We vinden het ronduit schandalig wat ze durven vragen bij Makkie. Zelf wij, die zelf niet gewoon zijn om dagelijks te strijken, zouden dezelfde hoeveelheid strijk in 3 uren, maximum 3,5 uren kunnen gestreken hebben.Bij deze enkele voorbeelden van hun belachelijk puntensysteem:- Voor 1 regenjasje (soort K-way) rekenen ze 17 minuten- Per kleine keukenhanddoek rekenen ze 4 minutenIk wil graag Sodexo waarschuwen voor de malafide praktijken van Makkie Roeselare. Graag wil ik ook een oplossing voor de openstaande aanrekening (momenteel hebben we de prestatie betwist, maar Makkie Roeselare wil niet toegeven dat ze hier niet zo lang aan bezig geweest zijn, ze zeggen enkel dat ze werken met een puntensysteem, wat ronduit belachelijk is, en dat we moeten betalen, ze dreigen zelf met bijkomende kosten).