Terug

Onrechtmatige verdwijning van geld van mijn rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: AMAZON

05/04/2024

BesteOnlangs reageerde ik op een advertentie van jullie om voor een kleine som een pakket te ontvangen met niet afgehaalde pakjes. Aangezien het om een klein bedrag ging, dacht ik, dat proberen we eens. We kunnen er niet aan verliezen.Wat blijkt nu? Ik ben zogenaamd ingeschreven tot hiertoe drie verschillende sites en er verdwijnt geld van mijn rekening. Als ik de klantendienst van de sites aanschrijf, dan ziet de help desk van alledrie er hetzelfde uit. Ze vertellen mij ook hetzelfde: ik heb ingeschreven op hun site (ze bieden discounts aan op producten van over de hele wereld). Ik heb nooit een inschrijving ingevuld of geantwoord op een mail. Ondertussen is er 285.95 van mijn rekening gegaan en de help desk laten mij weten dat terugbetaling niet mogelijk is. Ik heb uiteraard lidmaatschap gecancelled. Maar wat gebeurt er met mijn geld???Ik ben alleenstaande moeder met hoge medische kosten (kanker). Ik heb dat geld absoluut nodig.Wat moet er gebeuren om mijn geld terug te krijgen.Een pakket van amazon heb ik uiteraard niet ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform