Op zaterdag 02/04/2016, parkeerde ik mijn wagen op de parking Patershof te Lokeren.Uit goede gewoonte verzond ik onmiddellijk een SMS om het betalend parkeren te starten. Tijdstip : 15u03Blijkbaar was deze sms mislukt. Ik ontdekte dit ongeveer 30 minuten later, en verzond onmiddellijk opnieuw een SMS. Tijdstip: 15u35De tijdstippen van beide SMS'en, en de status 'mislukt' van de eerste SMS kan ik bewijzen via mijn telefoon.Ondertussen, om 15u20, was er blijkbaar een parkeerwachter langsgekomen en heeft een boete van 20 euro uitgeschreven.De parkeertijd zelf heeft me 1,02 euro gekost.Er staat letterlijk op de retributiebon : Dit geeft de mogelijkheid om te parkeren op alle parkeeplaatsen in Lokeren waar beperkt parkeren geldt.Ik heb reeds mailverkeer gehad met de klachtendienst, maar zij beweren dat ze niks kunnen doen. De retributiebon moet betaald worden omdat ik een half uur onbetaald geparkeerd stond, ook al was dit NIET mijn bedoeling. Verder beweren ze dat het bedrag van 1,02 EUR betaald werd via een externe dienst (4411) en dat dit niet teruggevorderd kan worden. Dit gaat mij puur om het principe, dit is regelrechte commerciële diefstal.