Terug

Onrechtmatige kosten eisen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. C.

Naar: Orange

23/11/2025

Beste, In maart werden er in onze straat werken uitgevoerd door farys. Werken die niets met ons te maken hadden. Nu hebben ze de kabel van Orange geraakt en zaten wij zonder tv en internet. Mijn man is zelfstandig en we waren net ouders geworden dus het was echt lastig voor ons. Orange beloofde ons om het te herstellen. Kosteloos. Dat we gewoon moesten wachten op een offerte en deze ondertekend moesten terug sturen. Na een maand kregen we uiteindelijk de offerte. We zagen daar in kleine letters staan dat wij zelf de kost van 1250euro moesten dragen en dat deze bij de eerst volgende Orange factuur zouden aangerekend worden. Mijn man had een video opname gemaakt van het telefoongesprek. De spreker is hiervan geïnformeerd. We hebben door de gezondheid van ons kindje de zaak laten gaan en overgeschakeld naar proximus. Maar toch hebben we de 2 maanden erna nog moeten betalen voor Orange. Zelf na het opsturen van onze decoder. Werden er nog facturen doorgerekend. Na een boze telefoon hadden ze toch wel plots de decoder ontvangen. We spreken dan al over juli. Tot dan betaalden wij... Ze hebben nooit iets terug betaald. Zelf kunnen we niet aan onze facturen.. want de myorange was meteen inactief...maar de rekeningen die kunnen we via ons bankappje wel terughalen. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform