Terug

Onrechtmatige factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: ELEGANT

17/10/2023

Beste,Ik ben al 7 maanden geen klant meer bij Elegant. Ik heb toen een slotafrekening gekregen maar plots krijg ik een afrekening dat ik nog 99,96 euro moet betalen. Dit aan de hand van verbruik die spreekt over 2021-2023. Hoe is het mogelijk als er elk jaar een afrekening word gemaakt dat er nu nog wordt gespeeld met cijfers van jaren terug.Mvg

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: M. V.

20/10/2023

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen omtrent de afrekening voor hetklantennummer K2333341-06.Bij het nakijken van de afrekeningen werd niet bij elke afrekening rekeninggehouden met de injectie vergoeding, hierdoor diende alle afrekeningengeannuleerd te worden en werd er 1 globale eindafrekening opgemaakt voor deperiode van 01/03/2021 - 28/02/2023 met een bedrag van 763,35 euro in hetvoordeel van de klant.Echter komt hier dan inderdaad een openstaand saldo te staan van 99,96 euroaangezien de klant teveel heeft toegekend gekregen op de vorigeafrekeningen.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform