Klacht
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Goededag, Wij ontvingen wederom een factuur betreffende ons drinkwatersysteem. Wij gaan niet meer over tot betaling van eender welke factuur betreffende ons DWS om volgende reden: - Op 17 augustus 2020 hebben wij u een aangetekend schrijven gezonden met de vraag om toelichting waarvoor wij u €11,75/maand dienen te betalen als hier geen enkele service van uwentwege tegenover staat. Wij hebben hier tot op heden nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.In de hoop op enige reactie van u langs deze weg verblijven wij inmiddels, met de meeste hoogachting.
Berichten (13)
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Goede morgen,Gelieve mij het adres van onze klant te bezorgen. Wij hebben meerdere klanten met deze naam en het door jullie doorgegeven klantnummer is niet correct.Ik wacht jullie antwoord af,Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Geachte,Uw antwoord raakt kant noch wal. Als u de bijlage zou openen dan ziet u een kopie van het aangetekende schrijven hetwelke wij u op 17 augustus hebben verzonden. Ons adres is hierop duidelijk leesbaar. Wat het klantnummer betreft kan ik niet meer doen dan het klantnummer hetwelke op onze facturen staat over te nemen.Groot is tevens onze verwondering dat u voor het eerst sinds, nu bijna 4 jaar, een filter toestuurt op eigen initiatief. Indien u op deze manier wenst duidelijk te maken dat jullie geen fout treft dan hebben jullie dit helemaal foutief aangenomen.Het type filter dewelke we gisteren van jullie mochten ontvangen is niet het type filter voor ons drinkwatersysteem.Als jullie administratie op punt zou staan en jullie zogenaamd in het bezit zijn van enig contract betreffende de wisseling van filters e.d. dan zouden jullie weten welk type jullie ons dienen toe te zenden.Wij zouden graag het bedrag hetwelke wij de voorbije 4 jaar voor het DWS hebben betaald, teruggestort zien op onze rekening.Voor 2020 is dit 2 kwartalen (de laatste 2 kwartalen heb ik niet meer betaald), voor 2019 - 4 kwartalen, voor 2018 - 4 kwartalen, voor 2017 - 4 kwartalen en voor 2016 - 1 kwartaal (daar wij op 31 oktober verhuisd zijn).Dit is dus 15 kwartalen aan € 42,65 = € 639,75 (incl. BTW)Met vriendelijke groeten.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Geachte,In bijlage zenden wij u foto betreffende de filters.
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Goede morgen,In bijlage mail ik u de door u ondertekende contracten die u afgesloten heeft met onze firma.1 contract is voor het drinkwatersysteem2 contracten zijn voor de 2 waterontharders.Voor alle toestellen wordt een kwartaalfactuur gemaakt.Aan de hand van uw foto heb ik wel vastgesteld dat zij u de verkeerde filter voor het drinkwatersysteem hebben opgestuurd.Deze kan ik laten ophalen en u de juiste bezorgen. Deze filter zit in uw contract.Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag,Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Wij hebben u telefonisch proberen contacteren op woensdag jl. Daar u niet op uw plaats zat zou men u ons laten terugbellen. Vandaag (vrijdag 6/11) hebben wij u dan maar zelf teruggebeld. Van service gesproken.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Beste, Wij hebben de contracten ontvangen waarvoor dank. U zei tevens dat u de historiek van het drinkwatersysteem hebt nagekeken en dat er elk jaar filters werden verstuurd. Alleen dit jaar de verkeerde. Het rare is dat wij jullie contacteerden omdat we sinds onze verhuis geen filters meer ontvingen. Na de verhuis ontvingen wij een factuur aan Dhr. Migom, Gravendreef 9. Ik heb toen de heer Migom gecontacteerd en hij zei me dat hij jullie gemeld had geen drinkwatersysteem te bezitten en dat er hem geen filters moesten toegestuurd worden. Hij annuleerde bijgevolg het contract. Ik vermoed dat het toen is fout gelopen. In elk geval hebben wij op ons nieuwe adres geen filters ontvangen, behalve vorige week en dan bleek het een verkeerde filter. Wij hebben toch een zeer sterk vermoeden dat er iets fout zit in jullie administratie. Wij hebben jullie 4 klanten bezorgd. Wijzelf sinds 2006, Dhr. Migom die ons huis kocht, onze zoon en mijn schoonbroer. Wij zijn tevreden over de waterverzachter, maar het verloop met het drinkwatersysteem is niet okee. Jullie haalden telkens geld van de rekening via de domiciliëring, maar stuurden nog een filter, noch een factuur. Wij vragen bij deze een rechtzetting van de onterecht opgevraagde bedragen. Met vriendelijke groeten, Eric Van Den Langenbergh.
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Goede morgenHeeft u verder nog vragen?U mag ze rechtstreeks naar mij mailen.Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Geachte,Aangezien u eenzijdig het contract hebt opgezegd door ons de laatste, bijna, 4 jaar geen filters meer te bezorgen wensen wij het bedrag hetwelke wij voor die periode hebben betaald terug te ontvangen.Alle verdere correspondentie dewelke wij voeren zullen wij via TestAankoop laten verlopen daar rechtstreekse contacten met u geen zin hebben. Antwoorden krijgen wij niet op vragen die we stellen en een antwoord op ons aangetekend schrijven van 17 augustus hebben wij al evenmin mogen ontvangen.U begrijpt dat wij alles behalve tevreden zijn over de gang van zaken omtrent uw service. Wij wensen dus geen enkele factuur meer te ontvangen voor wat betreft ons drinkwatersysteem en de eventuele heropstart om ons toch filters toe te zenden kunnen wij niet meer aanvaarden. In de hoop op uw begrip.Met vriendelijke groeten.
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Beste,Zoals ik al geschreven heb, heeft u elk jaar een filter voor het drinkwatersysteem ontvangen. Behalve dit jaar hebben wij de verkeerde opgestuurd.Ik heb ook voorgesteld deze te komen omruilen.U zegt steeds dat wij niet antwoorden, maar ik al verschillende mails naar u gestuurd. Of niet?Ik hoor het graag,Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.
E. V.
Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Geachte,Wij hebben inderdaad al verschillende mails ontvangen maar u bent dan ook al de 4e persoon die zich met deze zaak bezig houdt. Ik kaart dit reeds vanaf begin dit jaar aan. Op ons aangetekend schrijven hebben wij ook nooit een antwoord mogen ontvangen.Het betreft onze vraag tot terugbetaling over de vorige 4 jaren. Sinds onze verhuis in november 2016 hebben wijgeen enkele filter meer mogen ontvangen. Als u beweert deze elke jaar te hebben verzonden, dan vragen wij ons af naar welk adres want op ons huidig adres krijgen wij geen enkele filter toe. (behalve dan diegene dewelke u snel, snel hebt toegezonden en dewelke dan nog foutief blijkt te zijn ook).Wij wensen nogmaals te benadrukken dat wij een terugbetaling wensen voor de 4 vorige jaren (detail van het bedrag is reeds in jullie bezit). En vermits jullie het contract eenzijdig lang jullie kant hebben ontbonden door geen filters meer toe te zenden wensen wij geen enkele factuur meer van jullie te ontvangen. Als wij een filter nodig zouden hebben dan zullen wij deze wel bestellen en afzonderlijk betalen.In de hoop op jullie begrip.
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Beste klant,We hebben uw e-mail goed ontvangen.We nemen uw vraag in behandeling en zullen u hierover berichten.Indien wij aanvullende informatie nodig hebben, zullen wij contact met u opnemen.Met vriendelijke groeten,Het Kinetico Aquacare teamCher client,Nous avons bien reçu votre e-mail et vous en remercions.Nous examinerons votre demande dans les plus brefs délais et reviendrons vers vous en temps utile.Au cas où nous aurions besoin d’informations complémentaires, nous n’hésiterons pas à vous contacter.Meilleures salutations,L’équipe de Kinetico Aquacare
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Goede middag,Ik heb een print van onze activiteiten gemaakt .(zie beneden)Hier is duidelijk op te zien wanneer en op welk adres , jaarlijks, de filters van uw drinkwatersysteem zijn gestuurd.Er kan Aquacare/Kinetico niets ten laste worden gelegd.Gelieve deze ontrechte klacht dan ook te verwijderen bij testaankoop.Met vriendellijke groeten,Hellings HildeAquacare/Kinetico
KINETICO BELGIUM - AQUACARE
Naar: E. V.
Goede middag,Heeft u mijn e-mail ontvangen van de historiek die ik uit ons computersysteem heb gehaald?Alvast bedankt voor uw antwoord,Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten