Terug

Onrechtmatige domiciliering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Basic-Fit

31/01/2024

Beste, ik nam een abonement bij basic fit en betaalde de extra kost van 23 euro zodat ik na een maand dit kon opzeggen. Nadat het bedrag na een maand plots van mijn rekening ging ondanks het feit dat ik in de app had aangegeven van dit niet te verlengen probeerde ik contact op te nemen met basic fit support maar zij hielpen mij niet verder en deden moeilijk,hierna heb ik simpelweg bij mijn bancontact app de betaling geweigerd en de domiciliering afgezet waarom mij nooit gevraagd is of dit ok was. Nu komen ze met emails van la-on af met betaalachterstand die ik dan maar betaald hebbzodat de extra kosten van 22 euro er niet bij komen na 15 dagen.Nu zou ik graag mijn 59,96 euro terugwillen en nog belangerijker dat basic fit gestraft word voor hun illegale praktijken die hier dagelijks gepost worden, mvg

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: D. B.

31/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11891739 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

D. B.

Naar: Basic-Fit

31/01/2024

.

Basic-Fit

Naar: D. B.

31/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11891806 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform