Terug

Onrechtmatige domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Celside Insurance

03/05/2023

Beste , Ik heb in 2019 een Samsung Galaxy S10 gekocht bij Vandenborre en heb me bij de smartphone een verzekering genomen (diefstal, breuk ,...) . Nu is mijn scherm 1 maand geleden gebroken geweest dus ik dacht bel ernaar ze kunnen je wel helpen maar je moet eerst bellen naar dat nummer en dan moet je dat papier opnieuw schriftelijk schrijven , dan is die foto niet goed en dan is het dit . Het duurde mij te lang dus nu is mijn scherm nog altijd kapot . Nu blijkt ook dat er geld via een domiciliëring van mijn bankrekening afgaat via SFAM , ik heb hier helemaal niets voor getekend of dergelijke . -25/4 : €15,99 Pack essentiel -28/4 :€15,99 Pack essentiel en €69,99 Buyback-2/5 : €15,99 Pack essentiel , €69,99 Buyback en €24,99 Contrat d'assurance sfam Hoop dat jullie mij de volledig €212,94 terug gaan storten want men opzegbrief is al netjes onderweg . Ik hoop dat dit opgelost word!

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: P. K.

03/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform