Beste , Ik heb in 2019 een Samsung Galaxy S10 gekocht bij Vandenborre en heb me bij de smartphone een verzekering genomen (diefstal, breuk ,...) . Nu is mijn scherm 1 maand geleden gebroken geweest dus ik dacht bel ernaar ze kunnen je wel helpen maar je moet eerst bellen naar dat nummer en dan moet je dat papier opnieuw schriftelijk schrijven , dan is die foto niet goed en dan is het dit . Het duurde mij te lang dus nu is mijn scherm nog altijd kapot . Nu blijkt ook dat er geld via een domiciliëring van mijn bankrekening afgaat via SFAM , ik heb hier helemaal niets voor getekend of dergelijke . -25/4 : €15,99 Pack essentiel -28/4 :€15,99 Pack essentiel en €69,99 Buyback-2/5 : €15,99 Pack essentiel , €69,99 Buyback en €24,99 Contrat d'assurance sfam Hoop dat jullie mij de volledig €212,94 terug gaan storten want men opzegbrief is al netjes onderweg . Ik hoop dat dit opgelost word!