Beste, 3j geleden sloot ik een verzekeringscontract af voor mijn telefoon. Elke maand 25euro. Deze maand kreeg ik een mail over een buy back toeslag bij mijn verzekering zijnde een verhoging van 69.99euro per maand. Ook stond daar in dat ik gecontacteerd ging worden door de klantendienst hieromtrent. Dit is NIET gebeurd. Deze maand zijn er 5 bedragen van mijn rekening gegaan. Zijnde 2x 69.99euro en 2x 15.99euro, alsook mijn gewoonlijke verzekeringsbedrag 24.99 euro. Hiervoor gebeld naar klantendienst om extra diensten uit mijn contract te halen en mijn contract stop te zetten. Vrouw gaf akkoord over extra diensten uit het contract te halen. Vandaag 28/04 werd opnieuw een domiciliëring geïnstalleerd van 69.99euro, die gelukkig niet kon doorgaan aangezien ik gisteren een maximale limiet op mijn bankrekening ingesteld had voor domiciliëring via jullie instantie. Ik vind dit diefstal! Ook de vraag om mijn contract te beëindigen werd nauwelijks beantwoord aan de telefoon. Het duurt dan ook eeuwen vooraleer ik iemand aan de lijn krijg. Ik wil een terugbetaling van de onterechte bedragen die van mijn rekening gegaan zijn alsook onmiddellijke stopzetting van deze domiciliering en een beëindiging van het contract!