Terug

Onrechtmatige domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Celside Insurance

28/04/2023

Beste, 3j geleden sloot ik een verzekeringscontract af voor mijn telefoon. Elke maand 25euro. Deze maand kreeg ik een mail over een buy back toeslag bij mijn verzekering zijnde een verhoging van 69.99euro per maand. Ook stond daar in dat ik gecontacteerd ging worden door de klantendienst hieromtrent. Dit is NIET gebeurd. Deze maand zijn er 5 bedragen van mijn rekening gegaan. Zijnde 2x 69.99euro en 2x 15.99euro, alsook mijn gewoonlijke verzekeringsbedrag 24.99 euro. Hiervoor gebeld naar klantendienst om extra diensten uit mijn contract te halen en mijn contract stop te zetten. Vrouw gaf akkoord over extra diensten uit het contract te halen. Vandaag 28/04 werd opnieuw een domiciliëring geïnstalleerd van 69.99euro, die gelukkig niet kon doorgaan aangezien ik gisteren een maximale limiet op mijn bankrekening ingesteld had voor domiciliëring via jullie instantie. Ik vind dit diefstal! Ook de vraag om mijn contract te beëindigen werd nauwelijks beantwoord aan de telefoon. Het duurt dan ook eeuwen vooraleer ik iemand aan de lijn krijg. Ik wil een terugbetaling van de onterechte bedragen die van mijn rekening gegaan zijn alsook onmiddellijke stopzetting van deze domiciliering en een beëindiging van het contract!

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: L. M.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform