Beste,Op 17 januari 2020 koop ik bij de winkel Vandenborre in Mol een iPad Pro. De medewerker van dienst verkoopt mij hierbij een extra verzekering van de firma FSAM voor moest er schade komen aan de iPad of aan toekomstige multimedia apparaten die ik koop. Ik ga hiermee akkoord. De voorbije maanden/jaren gaat er elke maand netjes het afgesproken bedrag van +- 25 euro van mijn rekening. Sinds april 2023 gaat er echter meer dan 300 euro per maand van diezelfde firma van mijn rekening. Doordat ik deze rekening niet meer gebruik voor dagelijkse verrichtingen, heb ik dit ook nog maar net opgemerkt. Volgens de firma hebben zij hiervoor wel mails gestuurd maar deze zijn niet afkomstig van FSAM maar van CELSIDE. En als firma's gewoon via mail kunnen laten weten dat ze hun contracten aanpassen en verhogen zonder enige wettelijke toestemming via handtekening of dergelijke is het voortaan wel heel gemakkelijk geld verdienen.Ik heb hiervoor gisteren contact gehad met Vandenborre Mol en vanaf het moment ik sprak over de firma SFAM, werd er mij onmiddellijk gezegd van hiervoor best een aangetekend schrijven op te maken. Ik heb de medewerker dan ook gevraagd of ze hier al meerdere klachten over hebben ontvangen, dit werd me ook onmiddellijk bevestigd. Sterker nog, er werd mij verteld dat Vandenborre de samenwerking met deze firma reeds in 2021 heeft stopgezet vanwege de vele klachten en meldingen van het onrechtmatig afnemen van gelden van de rekening. Wat ik me hier ten stelligste bij de vraag stel is enerzijds of dit alles zomaar mogelijk is en of SFAM hier zomaar mee weg komt en anderzijds waarom Vandenborre niet even de tijd neemt om klanten op de hoogte te brengen van de wanpraktijken van deze firma. Zij zijn immers de firma die deze verzekering aanbiedt aan klanten en ze waren op de hoogte van deze praktijken.Ondertussen praten we hier over een bedrag van meer dan 1300 euro dat onwettig van mijn rekening is gegaan.Ik heb hiervan een heel deel kunnen terugvorderen aangezien je tot 8 weken kan terug gaan om domiciliëringen te laten terugbetalen. Ik heb dus nog een bedrag van 506,88 euro te goed.De overige domiciliëringen en het contract zijn ondertussen al wel met onmiddellijke ingang stopgezet. Ik wil nog even schriftelijk meedelen dat alle contacten met Vandenborre, FSAM en jullie via mijn partner en mede zaakvoerder, mogen verlopen. Ik ben zelf zelfstandig en heb in de dag uren geen tijd om langdurige telefoongesprekken te voeren. Haar telefoonnummer staat hier ook in jullie contactgegevens van ons.Alvast bedankt voor het antwoord.MvgHans Moonen