Terug

onrechtmatige domiciliëring en andere problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Celside Insurance

01/05/2023

beste, Reeds 2 jaar ben ik klant bij jullie. Nu sinds 25 april word er al voor de 3de keer onrechtmatig zonder contract een nieuwe domiciliering uitgevoerd. Het gaat steeds over 15.99€ met de vermelding pack essentiel - SFAM. Ik heb reeds de domicilieringen geannuleerd want van de personen aan de telefoon krijg ik geen gehoor! Graag zou ik ook hebben dat dit stopt. Ook ben ik ondertussen aan mijn 3de verzekerings jaar bezig, en heb ik de cashback van mijn eerste verzekerings jaar nog steeds niet ontvangen. Steeds al ik bel zeggen ze dat ze zullen nakijken wat er mis is gelopen en dat ik het snel zou ontvang. Maar tot op het heden nog niks ontvangen! Alsook is er in juni een dubbele domiciliering gebeurd, dit zou ook opgelost worden, maar hiervan ook nog niks ontvangen. Graag zie ik oplossingen tegemoet.

Berichten (1)

M. V.

Naar: Celside Insurance

24/05/2023

Al ondertussen een haar verder wacht ik nog steeds op de cashback van mijn betaalde eerste jaar! Ondertussen mijn 2de jaar aangesloten en wil ik graag ook die cashback. Ondetussen al verschillende keren gebeld! Neemt er iemand op die geen nederlands kan dat jullie zouden terug bellen. Ook dat gebeurt NIET! ik wil graag ook bellen om mijn contract op te zeggen! Graag zo snel mogelijk antwoord!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform