Terug

Onrechtmatige domicili¨¨ering - buy back zonder toestemming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Celside Insurance

02/05/2023

Ik ben sinds februari 2020 klant bij SFAM, met een contract voor een FORMULE INTENSE, waarvoor ik maandelijks 24,99 euro betaal.Tussen 19 april en 2 mei werd van mijn rekening via domiciliëring een bedrag van 3x69,99 euro en 3x15,99 euro gehaald door SFAM met als verklaring Buy Back en Pack Essentiel. Dit alles bovenop mijn normale maandelijkse betaling.Op dit moment werd er dus al 257,94 euro van mijn rekening gehaald over de loop van minder dan twee weken zonder dat ik weet waarvoor dit dient. Ik heb niets ondertekend voor deze diensten, noch ontving hierover iets per post of mail, noch wordt dit vermeld in mijn klantenzone.Wanneer ik bel naar de klantendienst krijg ik steeds te horen dat er geen medewerkers beschikbaar zijn of dat ik dit allemaal online kan regelen (wat niet waar is). Ook is de klantendienst niet open volgens de uren die worden gecommuniceerd. Op mijn mails krijg ik een automatisch bericht dat zegt dat ik tot 30 dagen kan wachten op een antwoord.Aangezien ik merkte dat hier veel gelijkaardige klachten binnenliepen, heb ik besloten om ook nu al hier mijn klacht te publiceren.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: C. L.

03/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform