Terug

onrechtmatige betalingen via domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Celside Insurance

12/07/2023

BesteWij hebben op 09/03/2019 via Vandenborre een contract afgesloten bij SFAM. De betalingen via domiciliëring verliepen altijd correct, tot er sinds 19 april 2023 onrechtmatig verschillende bedragen van mijn rekening werd gehaald onder de naam Buy Back-SFAM en Pack Essentiel-SFAM en Pack telephonie-SFAM. Ik heb al verschillende keren gebeld hierover maar krijg geen gehoor. Het gaat om een totaalbedrag van €623,80 dat onrechtmatig van mijn rekening werd gehaald via domiciliëring.De acties die ik heb ondernomen om jullie hiervan op de hoogte te brengen, nl. verschillende keren telefonisch contact opnemen, draaiden op niets uit omdat ik geen gehoor kreeg.De gevolgen hiervan zijn dat ik mijn contract onmiddellijk heb stopgezet via een aangetekend schrijven en mijn bank e advocaat heb gecontacteerd.Ik hoop dat dit om een vergissing gaat en ik verwacht dan ook de onmiddellijke terugbetaling van € 623,80, zijnde het totaalbedrag van de onrechtmatig uitgevoerde betalingen via domiciliëring.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform