Terug

Onrechtmatige betalingen via domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Celside Insurance

25/04/2023

BesteWij hebben op 29/8/2023 via Vandenborre een contract afgesloten bij SFAM. De betalingen via domiciliëring verliepen altijd correct, tot er enkele dagen geleden €69,99 van onze rekening werd gehaald met een andere naam van begunstigde, nl. Buy Back SFAM. Dit gebeurde 4 dagen later opnieuw, €69,99 met naam Buy Back en vandaag gebeurde de 3e onrechtmatige afhouding van €15,99 op naam van Pack Essentiel-SFAM. De oorzaak van de klacht is dus wel duidelijk, nl. onrechtmatig geld van onze rekening halen via domiciliëring.De acties die ik heb ondernomen om jullie hiervan op de hoogte te brengen, nl. 6x telefonisch contact opnemen, draaiden op niets uit omdat ik geen gehoor kreeg.De gevolgen hiervan zijn dat ik mijn contract onmiddellijk heb stopgezet via een aangetekend schrijven en mijn bank gecontacteerd.Ik hoop dat dit om een vergissing gaat en ik verwacht dan ook de terugbetaling voor een bedrag van €155,97.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: I. V.

26/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform