Terug

Onrechtmatige afsluiting gas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Luminus

06/01/2024

BesteOp vrijdag 5/01 werd onze gasaansluiting afgesloten door Sibelga. Dit ten gevolge van een fout EAN op ons contract bij Luminus. Wij hebben echter reeds op 21/12 contact opgenomen met Luminus om dit recht te zetten. Dit heeft echter geen gevolg gekregen. Op 02/01 zegt Luminus de fout te hebben rechtgezet en te hebben doorgegeven aan Sibelga. Sibelga heeft hier echter niets van ontvangen. Want als gevolg heeft dat wij sinds 05/01 zonder verwarming, oven, gasvuur en warm water zitten. De afsluiting is niet wettelijk tijdens de wintermaanden. Graag zouden wij dan ook een zo snel mogelijk een rechtzetting hebben, opnieuw worden aangesloten op het gasnet en een vergoeding ontvangen voor de dagen waarop wij zonder gas zaten.Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Jan De Swerdt

Berichten (1)

Luminus

Naar: J. D.

09/08/2024

Beste,Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 09/08/2024.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/ Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groeten,LuminusQuality Prioritywww.luminus.beVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: Saturday, 6 January 2024 13:57Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: Klacht - Onrechtmatige afsluiting gas - (CPTBE01947978-24) This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform