Terug

onrechtmatige afhaling via domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Celside Insurance

20/05/2023

Geachte,BETREFT: Contract BE263689 van 02/10/2021Bij deze wil ik een officiële klacht neerleggen wegens het onrechtmatig afhalen van geld van de rekening via domiciliëring.Dit contract gaat over een maandelijks bedrag van €24.99.Dit is correct verlopen tot 3/4/2023.Plots werd er ook op onregelmatige momenten nog eens €15.99 van de rekening afgehaald.Dit volledig te onrechte.Dit op 25/4/23 - 28/4/23 - 2/5/23 – 4/5/23 – 8/5/23 – 12/5/23 en 16/5/23 voor een voorlopig totaal bedrag van € 111.93Dit alles met de vage omschrijving Pack Essentiel.Ik eis hierbij dat deze afhaling per direct stopt en een volledige terugbetaling van de €111,93.Indien dit niet binnen de 14 werkdagen teruggestort is zal ik klacht neerleggen bij de politie en de economische inspectie.Een opzeg van dit contract is ook al verstuurd per email en aangetekend schrijven.De berichten die via de media en het internet circuleren zijn niet van dien aard om nog veel vertrouwen in de firma Celside / SFAM te hebben.Daarom heb ik ook opdracht aan de bank gegeven om de domiciliëring te blokkeren tot nader order.MvgFreddy de HertoghCorluylei 472150 Borsbeek (Antwerpen)België+32477318347

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: F. D.

23/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform