Terug

onrechtmatige aanrekeningen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Proximus

13/02/2024

Betreft/Aanrekening demon games op facturen van mobiel abonnement.ProximusSinds meer dan 2 jaar wordt er wekelijks 3.99 euro aangerekend voor diensten die ik nooit aangevraagd heb nl. demon games. Ik verwacht een volledige terugbetaling

Berichten (6)

Proximus

Naar: M. V.

27/02/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-13-18.01.23.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006262319] Ref. [THREAD_ID:1921006262319]

M. V.

Naar: Proximus

27/02/2024

De informatie die gegeven werd is niets waard. Mijn klacht blijft behouden en ik eis de volledige teruggave van alle bedragen die ooit werden betaald via mijn proximus factuur aan demon games. Zoals gezegd heb ik hier nooit toestemming voor gegeven. Dit zijn gewoon gangsterpraktijken.

Proximus

Naar: M. V.

28/02/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie nomaals werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-27-11.57.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006308986] Ref. [THREAD_ID:1921006308986]

M. V.

Naar: Proximus

28/02/2024

En weeral was de gegeven informatie ontoereikend en werd er een minnelijke schikking voorgesteld die belachelijk is.Ik eis de volledige teruggave van de betalingen aan demon games: bedragen die mij werden gefactureerd zonder dat daar ooit toetemming voor gegeven is.Het Europees Centrum voor de consument raadt mij aan deze betalingen bij proximus te verhalen:ECC Belgium commented:Beste,Wij hebben uw vraag goed ontvangen. Behoudens vergissing van ons, begrijpen wij dat Demon Games u rechtstreeks geld heeft afgehouden via uw telefoonrekening, zonder dat u weet waarvoor deze betalingen zijn. Omdat de betalingen zijn ingehouden via uw telefoonrekening, is het erg belangrijk dat u een schriftelijke klacht stuurt naar uw telecomoperator. Het is namelijk deze laatste die een contract heeft afgesloten met het bedrijf Demon Games, zodat de bedragen via uw rekening worden geïnd. Uw telecomoperator kan dus verantwoordelijk gehouden worden voor de illegale praktijken van Demon Games. Volgens onze ervaringen, hebben de meeste slachtoffers van dergelijke praktijken hun geld kunnen recupereren via de operator. Als deze laatste echter weigert om terug te betalen, raden wij u aan om een klacht in te dienen bij de ombudsman telecom (www.ombudsmantelecom.be). Als u de gegevens hebt van Demon Games, raden wij u ook aan om hen schriftelijk te contacteren vermits dit bedrijf de betalingen heeft gevorderd via uw factuur. Wij hopen te hebben geantwoord op uw vraag.m.a.w Proximus: Los het op, in plaats van rond de pot te draaien en betaal mij de onrechtmatig gefactureerde bedragen sinds 2020 terug!

Proximus

Naar: M. V.

05/03/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-28-16.07.03.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006467135] Ref. [THREAD_ID:1921006467135]

Proximus

Naar: M. V.

05/03/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-28-16.07.03.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006467167] Ref. [THREAD_ID:1921006467167]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform