En weeral was de gegeven informatie ontoereikend en werd er een minnelijke schikking voorgesteld die belachelijk is.Ik eis de volledige teruggave van de betalingen aan demon games: bedragen die mij werden gefactureerd zonder dat daar ooit toetemming voor gegeven is.Het Europees Centrum voor de consument raadt mij aan deze betalingen bij proximus te verhalen:ECC Belgium commented:Beste,Wij hebben uw vraag goed ontvangen. Behoudens vergissing van ons, begrijpen wij dat Demon Games u rechtstreeks geld heeft afgehouden via uw telefoonrekening, zonder dat u weet waarvoor deze betalingen zijn. Omdat de betalingen zijn ingehouden via uw telefoonrekening, is het erg belangrijk dat u een schriftelijke klacht stuurt naar uw telecomoperator. Het is namelijk deze laatste die een contract heeft afgesloten met het bedrijf Demon Games, zodat de bedragen via uw rekening worden geïnd. Uw telecomoperator kan dus verantwoordelijk gehouden worden voor de illegale praktijken van Demon Games. Volgens onze ervaringen, hebben de meeste slachtoffers van dergelijke praktijken hun geld kunnen recupereren via de operator. Als deze laatste echter weigert om terug te betalen, raden wij u aan om een klacht in te dienen bij de ombudsman telecom (www.ombudsmantelecom.be). Als u de gegevens hebt van Demon Games, raden wij u ook aan om hen schriftelijk te contacteren vermits dit bedrijf de betalingen heeft gevorderd via uw factuur. Wij hopen te hebben geantwoord op uw vraag.m.a.w Proximus: Los het op, in plaats van rond de pot te draaien en betaal mij de onrechtmatig gefactureerde bedragen sinds 2020 terug!