Terug

Onrechtmatige aanrekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. V.

Naar: Orange

08/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op ma 3 mrt, 15:42 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 10. Dat moet echter een vergissing zijn: U rekent me diensten en bijkomende kosten aan voor afgesloten diensten. Ik verwijs naar eerdere mails. Jammer genoeg werkt u met no replay mails en ook mijn klantenzone is reeds afgesloten. Zo laat u geen eerlijke communicatie toe. Aan de rechten of argumenten doet dit geen afbreuk. Kort samengevat na jarenlange trouwe afneming van uw diensten, valt mijn TV regelmatig uit, moet herstart worden en maakt dat het TV aanbod niet langer beantwoord aan uw standaard. Ik neem verschillende keren contact op en kreeg geen afdoend antwoor of hulp. Na meer dan 10 jaar trouwe klandizie een rare aanpak. Ik stapte over naar Telenet. Gebruikmakend van de EASY SWITCH code die u (1) zelf op de documenten vermeld en (2) u geangageerd heeft deze toe te passen. Na de overstap (via deze code) bleef u verder factureren. Ook al werden de diensten niet meer geleverd en werd hier tegen geprotesteerd. U gaf aan dat het foutliep met EASY SWITCH wat gelet op punten 1 + 2 niet mijn oorzaak of probleem is. Blijven aanrekenen voor diensten die met uw eigen systeem zijn overgedragen en gestopt. Ook de bijkomende kosten hiervan worden geprotesteerd. Aan gezien u me geen enkele andere schriftelijke methode toestaat u te contacteren, gebruik ik deze. De diensten bij Orange zijn stopgezet op 28/10/2024 Zie bezwaren op 21/10/2024 +28/10/2024 + 05/11/2024 + 06/11/2024 Met duidelijke stelling dat ik de basisaanrekening voor niet geleverde diensten en daarbij door u opgelegde kosten niet ga betalen. Deze facturen kunnen ook niet op echtheid gecontroleerd worden. Ze zijn niet bijgevoegd en kunnen niet geraadpleegd worden in de klantenzone. Overstap 11/09/2024 Factuur nr. Datum factuur Bedrag 00013361120924 01-10-2024 29.25 € 00013487491024 30-10-2024 72.00 € Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken, dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 23 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform