Beste,
wij zijn met het krokusverlof door Zwitserland naar Italië gereden en waren heel goed op de hoogte dat Zwitserland een niet EU land is.
Iedereen in de auto heeft zijn data en roaming uitgezet. Mijn zoon (klant orange) heeft zijn GSM uitgedaan voor we de grens zijn overgereden en heeft die terug aangedaan als we grens terug zijn gepaseerd.
De grensposten tussen de landen zijn duidelijk grenzen!
Nu krijgen we toch de factuur toegestuurd met een extra kost van net geen €60
Na reeds twee keer bellen werd ons een tegenvoorstel gedaan om de prijs te halveren, maar dit vinden wij absoluut niet eerlijk.
Mijn vraag aan de telefoon was dan ook: 'kunnen jullie aantonen en aanstippen waar en wanneer dit geregistreerd staat.
Het antwoord: 'ik zie op de factuur dat je buiten EU data hebt gebruikt, het systeem laat met enkel toe deze korting te geven.'
Met andere woorden, zij kunnen dit niet aangeven.
Het eerste gesprek was met Ramzi van TP regio Antwerpen, heeft een dossier geopend met nr 70435465 en het tweede gesprek (drie weken later) was met een dame (waarvan de naam niet gekend.
Ook zij heeft een dossier geopend met nr 70758645
Kunnen jullie hierbij helpen?
In bijlage zit de factuur waarvoor we recht wensen.
We weten dat we alles goed hebben gedaan om dit te vermijden en willen dan ook niet dat grote bedrijven zoals ORANGE zonder degelijk onderzoek en bewijs ons deze schuld opleggen.