Terug

Onrechtmatig schorsing Playstation network account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Playstation

13/11/2022

Abonnement op een dienst proberen stop te zetten via hun Psn app. Het lukte op dat moment niet. Ik heb een screenshot genomen met het bewijs dat het dan niet ging. Paar dagen later was het abonnement verdwenen uit de lijst. Daar geen bevestiging van gekregen. Een maand later is er toch geld van mijn PayPal rekening gegaan en heb ik een terugboeking aangevraagd bij PayPal voor onrechtmatig geld van mijn rekening af te halen voor een dienst die geannuleerd was. Playstation heeft dan iets later mijn account permanent geschorst omdat ik mijn geld teruggevorderd had. Ik kon dan ook niet meer op mijn account om te bewijzen dat dit abonnement inderdaad niet meer in de lijst stond. Abonnement was inderdaad nog actief maar dat is hun probleem. Als ik iets annuleer en zij zetten die dienst verder is het hun schuld niet de mijne. Playstation eist het geld terug voor die dienst maar ik weiger. Ik heb hen die screenshot doorgestuurd maar het maakt hen niks uit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform