Terug

Onrechtmatig heropstarten van een domiciliëringsopdracht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Celside Insurance

14/08/2023

Beste, Ik beëindigde in 2021 mijn contract. In mei 2023 werd ik echter, net als vele anderen, slachtoffer van de wanpraktijken bij SFAM, waarbij er onrechtmatig bedragen van rekeningen van oude klanten werden gehaald zonder goedkeuring van de klant zelf. Ik heb NOOIT mijn toestemming gegeven om mijn contract opnieuw op te starten of de domiciliëringsopdracht te herbeginnen. Toch staat er plots een opdracht die start op 19 april 2023 (een datum die, na even googlen, bij andere consumenten blijkbaar ook de start was van deze fraude).Ik heb reeds meerdere malen met de klantendienst gebeld. Zij wimpelen me altijd af met praatjes, terwijl ze waarschijnlijk goed genoeg weten wat er aan de hand is. Intussen heb ik uiteraard de domiciliëringsopdracht stopgezet en diende ik ook al een verzoek tot terugbetaling in via mail. Ik eis de bedragen terug te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform